Monday 7 March 2011

PENGHARGAAN

  ASSALAMUALAIKUM WBT…..
                   
           Syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah dan inayahNya dapatlah saya menyiapkan tugasan yang diberikan oleh ustaz.Setelah mengumpul pelbagai maklumat yang diperlukan akhirnya saya dapat menghasilkan satu blog yang berkaitan dengan tokoh seorang pak imam.Pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Ustaz Abdul Aziz kerana telah banyak memberi tunjuk ajar kepada saya tentang bagaimana garis panduan yang perlu di lakukan  untuk menyiapkan blog ini.Tidak lupa juga ucapan ribuan terima kasih kepada pak imam kerana sanggup member kerjasama yang begitu memuaskan semasa sesi temubual diadakan.Beliau begitu lancar dalam menjawab soalan yang dikemukakan.Ini secara tidak langsung memudahkan lagi tugasan saya dalam menyiapkan projek ini.Ucapan jutaan terima kasih juga ditujukan kepada ayah dan keluarga kerana banyak membantu saya memberikan pendapat yang bernas dalam menjayakan projek ini.Mereka juga banyak memberi sokongan dan dorongan kepada saya.Selain itu,ribuan penghargaan juga ditujukan kepada kawan-kawan yang banyak membantu dalam memberi idea dan pendapat untuk menjayakan projek ini.Mereka banyak memberi pendapat dan tidak teragak-agak dalam memberi kerjasama yang utuh kepada saya.Akhir kata saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada  semua yang telah banyak memberi kerjasama kepada saya dalam menjayakan kerja khusus ini

Sekian, Wassalam…

No comments:

Post a Comment